7 dec. 2009

Biblioteksbesök, shoppingrunda och konsert

I lördags skulle Love gå på teater med sin bästa kompis. Under tiden väntade jag och Savanna på biblioteket. Vi läste många böcker. Plupp, Alfons Åberg och Max, det var bara några av alla böcker vi gick igenom.






Savanna i sin fina Hello Kitty tröja som är från mig och mamma.

När Love kom tillbaka mötte vi upp mamma och Sofia som hade gjort lite ärenden på stan. Sedan åkte Sofia och barnen hem och mamma och jag fortsatte att gå på stan en stund till. Jag hittade en jättefin jeansklänning på Gina Tricot och på rea dessutom. Jag kan visa en bild på klänningen i morgon.




Love var nyklippt i håret. Jättesnygg blev han i den nya frillan.

Igår var det åter igen dags för O Helga Natt. Jag och mamma skulle träffa Anna och hennes mamma och Inger före konserten men vi kom lite sent . Vi fick stå på en annan plats eftersom det var lite svårt att tränga oss fram till dem. Efteråt gick vi hem till Annas mamma och vi blev bjudna på glögg och pepparkakor.

O Helga Natt kommer att sändas på tv4 kl 20.00 på julafton.

2 kommentarer:

  1. tackar! :D
    Jag blev faktiskt nöjd själv och jag brukar inte bli nöjd med mina designer..^^

    SvaraRadera