23 nov. 2009

Helgen i bilder!

Nu ska jag summera lite av hur helgen har varit. I lördags var det soligt och inte ett moln på himlen så då mötte jag och mamma upp Sofia, Fabian och barnen i stadsparken.

En glad Lykke var självklart med. Hon gillar när hon blir hissad upp i luften.


Love och Savanna lekte länge och åkte lite rutschkana, satt i tåget, gungade i bilen och gungade i vanliga gungor.

Efter parken åkte vi hem för jag behövde städa och göra mig i ordning för kvällen. Det var dags för en utekväll mig och Anna.





Vi kom hem ganska sent och vaknade sent. Så vi startade dagen med en brunch. Som då bestod av gröt, ägg, spagetti och köttbullar. Det var riktigt smarrigt.

Gissa var vi gjorde mer....

Jooo...

Chokladbollar :)



Kommer tillbaka senare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar